Tema: Re: Chicaga, New York
Autorius: gopas
Data: 2009-01-26 01:58:14
buvau nyc rugseji, 2sav.

priklauso nuo jusu prioritetu. kadangi mes turejom gana nemazai laiko, nors
galiausiai pritruko...tai pamatem daug ir visko.
nuo labiausiai apshnerkshtu baru iki kazino, nuo drabuziu pirkimo iki
muzieju, nuo valgymo "buy one, get free unlimited refils":)

dabar isskirciau tokius privalomus pamatyt dalykus: bruklino tiltas einant
nuo bruklino, empire state building virsus, times squere,
central park, brighton beach, bobos sala (bet i boba nepasikelsit, uzdaryta
nes bijoma teroro:), downtown manhattan (walstreet ir
pan.)...wtc vieta aptverta ir nieko nesimato.

del baru, tai mus visur vedziojo zmogus ten pragyvenes keleta metu, todel
tikrai apsilankem geruose baruose, o ne
tuose, kurie skirti turistams. buvom harleme, dziazo barelyje...tikrai
ispudingai:) aisku prisigasdinom pries vaziuodami, kad mus ten
vietoj papjaus :) del maisto irgi...vede ten, kur zinojo kad galima eit.
valgem sushius po 1$, skanuuumas. ir siaip ten virtuviu galima
isbandyt ivairiausiu...ir ne brangiai. aisku pabandem ir fastfoodo...tokio
kaip red lobster, kur nusiperki kreveciu lekste ir jeigu nori,
tai nesha nemokamus papildymus...tik su krevetem atsargiai, nes buvo tokiu
kas gavo baltimini soka...nakti sapnavo krevetes ir
veme ;) that's america:)

mes dar viena diena pasventem vaziavimui i six flags "lunaparka"...tokius
rollercoasterius mates tik nuotraukose ir
filmuose buvau. dar viena diena vaziavom i atlantic city...pasiziureti
amerikonisku kazino...ir ispudinga,
ir sokiruoja...kitokia amerika. dar shoppingas new yorke, kur gali nuo
galvos iki koju apsirenkt uz 100-200$.