Tema: Re: outletai pakeliui is ischgl
Autorius: Povilas
Data: 2009-01-20 08:31:34
"Paulius" <pausit_@_delfi.lt> wrote in message
news:gl3qaf$9c3$1@trimpas.omnitel.net...
>o ar uzteks keturiu valandu nes dabar pats tai jau esu ischgl'e vyksiu
>setadieni planuojamas atvykimas apie 13 valanda paziurejom kad parduotuves
>dirba iki 20:00, bet tik klausimas ar dar bus ka galima nuveikti be
>parduotuviu, juk yra zminiu kuriems parduotuves vemti vercia

Tu tik ziurek,kad pinigu uztektu toms 4 valandoms.Is kart rekomenduoju
vaziuot i centrini Hugo Boss uotlet zentrum ir suktis aplink ji,nes kiti 2
uotletu centrai Metzingene nera verti jokio demesio.
Nezinia ko kam reik ir kokio storio yra pinigine,bet vienaip ar kitaip siame
centre rast galima visokio lygio gaminiu - pradedant
Esprit,S.Oliver,Adidas,Puma,Nike ir baigiant Burbery ir Hugo Boss.Kas be
ko,i Hugo Boss galima eit drasiai,nes kainos yra labai ikandamos,o
pvz.dzinsines kelnes nusipirksi gerkai pigiau nei bet kurioje is lietuvisku
dzinsu parduotuveje turkiskus levi's ar kuriuos kitus.