Tema: Re: Atgal is Tailando :(
Autorius: Degu
Data: 2009-01-20 07:09:31
Kazkaip pats Bankokas nelabai patiko.. Maniau kazkas rimtesnio bus.
Shopingas tikrai neispudingas. Bet velgi, as po sale'u buvau, tai ner ko
noreti. PhiPhi siaip liudnoka buvo, nes vienam vakarais ner ka veikti. Siek
tiek pasivalkiojau po barus, padariau kelias foto nakti ir tiek :) Bet faina
panardyti..... Geris :)