Tema: Re: Keli klausimai dėl lėktuvų
Autorius: alm
Data: 2009-01-15 21:49:36
tarum wrote:
> Sveiki,
>
> dar noriu šiek konsultacijos. Niekad neskridau toli, taigi dabar viskas
> labai neaišku. Dairausi skrydžio į Pekiną, tačiau labai sunkiai sekasi.
> Gal galit patarti kaip ieškoti pigiausio varianto?
>
> Iš pradžių bandžiau visokias avia.lt, skrendu.lt ir pan. Jos išmeta, kad
> pigiausi skrydžiai yra su Flylal, o kartais Flylal su persėdimu
> Amsterdame į KLM. Kiek Flylal žiūrėjau, jis tiesiogiai neskrenda į
> Pekiną, taigi tikriausiai skrenda per Amsterdamą su KLM.
>
> Nueinu į KLM,  įvedu tas pačias datas ir gaunu kur kas didesnes kainas,
> [...]

Visi tie skrydžiai yra su Flylal iki Amsterdamo, o toliau su KLM. Tik
skirtingi puslapiai skirtingai rodo. Geriau žiūrėt pas tuos, kurie
sugeba parodyti visą informaciją (kad ir greitai.lt).
Bet mano nuomone saugiau būtų imt ne pigiausią variantą, o pora šimtų
litų brangesnį kur visi skrydžiai būtų su KLM skrydžio kodais (lėktuvas
iki Amsterdamo tas pats, Flylalo, bet jei Flylalui kas nutiktų, tai
neliktumėt be nieko, kaip aš suprantu, tada būtų KLM bėdos kaip jus iš
Vilniaus išskraidint).
Mažiausios pastaruoju metu matytos kainos yra apie 1200 Lt su Flylal ir
1400 Lt su KLM.

Dėl dviračių reikia skaityti aviakompanijos taisykles, dažniausiai (bet
nebūtinai) būna specialus nemažas mokestis. Gal visgi būtų gerai nueit į
kokią rimtesnę agentūrą pašnekėt (nes ir užsisakyt tą dviračio vežimą
toli gražu ne kiekviename bilietus parduodančiam puslapyje galimybė
numatyta).