Tema: Re: slidinejimas
Autorius: PetrasM
Data: 2009-01-15 20:17:04
 Beje Bad Gastein'e teko buti, man ten laaaaaaaabai patiko. Ivairiu trasu
daug, galima nuo vieno kalno iki kito su slidem nusliuost.
  Miestelis pats idomus, bet gal kiek mazai after sky party pramogu, na
neskaitant visokiu SPA ir baseino po atvirum dangum.
  Realiai labiausiai patiko kalnas berods vadinamas Sport Gastein'as ar
kazkaip taip, bet ten nuo miestelio reik pavaziuoti su transportu, del
vietinio transportavimo nieko negaliu pasakyti, visur masina vazinejom, nors
retai.
  Siaip geras pasirinkimas, gero sniego!