Tema: Re: Siaures Ispanija
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-06-03 17:14:25
    O jei dar "realiau" - per 4 menesius, jei imone-pinigu gaveja einamuoju
laiku gali buti kazkuo naudinga. Jei negali - tik po ieskiminio pareiskimo,
"kuri pirmadieni nesime i teisma", nusiuntimo jiems faksu.
    Vadybininkai nieko neitakoja, o Dangis (bent jau pernai) sakydavo
tiesiai, nevyniodamas i vata - "pinigai man paciam reikalingi, todel
nemokesiu tol, kol galiu nemoketi".