Tema: Re: 4 m ilgio krovinys is Weimar, DE
Autorius: schaumschlager
Data: 2011-02-07 22:56:04
Ar cia, newsgroups'e, butina visomet tik "rimtai ir i tema"?
Ner tokios prievoles!
Tskant - kilo noras bele ka parasinet - pirmyn! Svarbu, kad "su istatymais
neprasilenkia".

O del pervargimo - tas tai taip, metus laiko pailsejau, vel manausi, kad po
truputi galima, nepersisengiant!

Ir nera cia ko siaustis - viskas tik su geriausiais ketinimais, peace!
;)
;)