Tema: Re: ar yra kas suteikia didele nuolaida siunciant per ups,dhl,fedex i JAV?
Autorius: V
Data: 2010-12-28 20:48:17
na man nezinomi, kai reikia pristatyt greitai - per 3-5 dienas.
UK yra tarpininkai tarp UPS, DHL ir t.t., turintys dideles nuolaidas, kaip
stambios kompanijos, daug siunciancios per UPS ir kitas, tai paprasti
zmogeliai gauna gerokai mazesne kaina siusdami be sutarties su paciu UPS.
Gal kas Lietuvoj kazka panasaus zinot?