Tema: Re: uzsienieciai vairuotojai
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-01-17 18:58:59
Tai "sprashivajetsia", kuriu galu gaisti laika, skaitinedamas newsgroups'us,
jei esi toli, savo gyvenimiska buiti tvarkaisi ne Lietuvoje, mokescius moki
ne Lietuvai? Kam, po velniu, kaisioji CIA savo trigrasi, jei su lietuviskais
reikalais taves niekas nebesieja?!
Demesio trukumas? Vidutinio amziaus krize? Suvokimas, kad svetimame kraste
nepritapsi iki pat mirties? Ar siaip noras "pasimatuot pimpalais"?!