Tema: Re: KLP-VLN konteineris 40pedu
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-03 15:01:44
Xren jo znaet kaip ten yra geriau uoste.Itariu,kad ten isijungia kokie nors
extra ikainiai uz stovejima uoste ir todel  dauguma klientu persiveza i
vidines muitines postus Klaipedoje ir ten muitinasi arba vezasi iki savo
muitines posto.
Pats gi supranti, kad muitininkui kita kart sunku irodyt savo tiesas, net
jei muitninkai zino tave ir tavo gabenamas prekes. O kas bus jei tokios
prekes papuls svetimame muitines poste - nusibos skambinet ir derint
situacija su muitines tarpininku?
Taigi, geriau pasiskaiciuok is anksto visus uz ir pries ir gal tada tie 1250
lt pasirodys ne tokia baisi suma.