Tema: Re: imones ikurimas
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-10-26 23:08:45
    Tai, ka cia ponulis isdestei, savaime apriboja pasirinkimu galimybe iki 
vienintelio - prasykis kolei kas i gera ekspedicine bendrove, kad ir uz 
minimuma. O ten papuoles - mokykis, mokykis ir darsyk - mokykis.
Nuosirdziai - sekmes mokantis ir nekisk kolei kas savo galvos ten, apie ka 
supranti tik is nuogirdu.
Geros kloties!

"roniz" <roniz@mail.lt> wrote in message 
news:hc4lrm$j9q$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Ar ekspedicinei imonei ikurti ir veiklai vykdyti reikalingos licencijos 
> kokios nors ar
> ale studentas eilinis ikuria uab, susiranda kamurke, telefona, cargo.lt 
> priejima ir jau dirba ?
> Na ar apskritai ekspedicine veikla yra kazkaip 
> reglamentuota/ribojama/apibreziama Lietuvoje?
>
> Ir situacija...tokia imonele gauna krovini netycia, suranda vezeja, 
> susiraso sutartis su abiem pusemis,
> pasiima krovini vezejas, vaziuoja, nusivercia nuo kelio, krovinio nebera. 
> Aisku, kad ekspedicija
> issimusines nuostolius is vezejo, o uzsakovas is ekspeditoriaus, taip? Tai 
> klausimas, kokie draudimai
> apsaugo nuo tokiu nuostoliu ? Na, zinau, kad vezejai turi CMR draudima 
> savo atsakomybei,
> kuris dengia tik grieztai apribota pinigu suma (priklausomai nuo kg), ar 
> ekspeditorius savo veikla
> irgi siuo draudimu gali drausti? Ir jei zala padaryta didesne, jos 
> issireikalavimas galimas tik kreipiantis
> i teisma ir niekaip daugiau (na isskyrus susitarima graziuoju)? Na, cia 
> jei krovinys nedraustas papildomai
> is uzsakovo/vezejo puses.
>
> As guglint moku, bet sioje srityje sunku gauti gryna, butent reikiama 
> informacija.
>
>
> Dekui