Tema: Re: Linava rekomenduoja
Autorius: benamis
Data: 2009-03-26 20:04:23
visiskai pritariu Schaumschlager. jau "Povilo" pasiulymas nuskambejo tai nu
ir na....
Linkiu bankrutuot ir kuo greiciau, neduok dieve toki zmogu ir toki
virsininka...
jeigu pats nesugebi matyti koki zmogu i darba priimi tai na... toks
virsininkas reikalingas apskritai.. cia ka keliais turi visi vaikscioti apie
ponuli, kad tik ateityje kazkokia rekomendacija parasytum???