Tema: Re: ar kas esate prieme "po stogu"
Autorius: slapukas
Data: 2009-03-26 08:58:36
tech. pase turi buti irasyta savininkas toks it toks, o kur naudotojas tai
tavo imone. Tik nepamenu kaip ten su tais vairais reikia daryti. Kiek pamenu
masi dokus sutvarkai ir vaziuoji.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3964 (20090326) __________

http://www.eset.com