Tema: Re: Siandienos situacija, Ponai prisiekusieji...
Autorius: Povilas
Data: 2009-01-19 16:26:17
"DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message
news:gl1nhb$uhl$1@trimpas.omnitel.net...
> Hmn, o ant poliso yra "TP naudojama tik vietiniams pervezimams" ar ne?
> Idomu kaip reaguos draudikai. Nes kainu skirtumai su ir be zalios kortos -
> labai dideles, nors pagal draudimo istatyma sis baltas draudimo polisas
> turi galioti visoje ES ir Sveicarijoje.

Siuo klausimu buvau susidomejes rimciau ir perverciau nemazai dokumentu.Apie
tai buvau uzvedes diskusija ir kazkuriame tai is newsgrupsu.Ir stai tada
gavau nuoroda i Draudimo Istatyma 6 str.2 ir 3 dalis.O ten aiskiai
aiskiausiai parasyta ,kad draudimo kompanija privalo nemokamai isduot zalia
korta,jei esi pas ja apsidraudes civiline atsakomybe.
Is kart po to ,apie tai pabandziau sneket su BTA ir gavau pranesima,kad jie
su musu imone nutraukia bendradarbiavima ir naujos sutarties pratesta
nebus.Komentaru negavau jokiu - tiesiog nutraukiame ir viskas!
Tuo tarpu Gjensidige ir net Lietuvos draudimas,dar pries pusmeti israsinejo
polisus ir leido su jais vaziuot i uzsieni,bet ten negalima buvo but ilgiau
45 paru nonstop.
Kai dabar atsitiko toks ivykis,pasiskambinau i draudimo prieziura ir ten man
pasake,kad ES ir CH galioja privalomasis draudimo polisas be jokiu islygu.Ir
net patvirtino,kad pades kariaut su draudimo bendrove,jei ji atsisakys
apmoket zala.
Tai cia tokia teorija,o kaip bus praktikoje ,pamatysime. Tikiuosi,problemu
nebus.