Tema: Re: Dėl "nulinės kameros"
Autorius: yolacka
Data: 2012-04-25 21:50:32
Nuline kamera man su vakuumu asocijuojasi
:)
Ruta, tu mane prakeiksi bet,  bent jau mano saldytuvas (samsung) leidzia
pasirinkti tris funkcijas tame stalciuje
0°  /cool/  quick cool

3 funkcijos, todel vadinti nuline kamera kaip ir neteisinga

gal tada atvesinimo kamera

"Ruta"  wrote in message news:jn8pa0$agd$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki protingieji kurmiai,

noriu pasitarti :) Kalba eina apie šaldytuvą, konkrečiai apie tą jo
skyrių, kuriame temperatūra apie 0 °C ir kuris, priklausomai nuo
gamintojo, vadinamas "0 zona", "Biofresh" ar dar kaip kitaip.

Tai va, pateko į rankas vertimas, kuriame tas skyrius, gamintojo
pavadintas "Kaltlagerfach", kas pažodžiui būtų "šalto laikymo skyrius"
išverstas "Vėsinimo kamera". Man tas "vėsinimas" labai kliūna, nes pagal
mano kalbos jausmą "vėsinti" yra mažiau nei "šaldyti" ir "vėsinimo
kamera", esanti "šaldytuvo skyriuje" (kalbam apie šaldytuvą, ne
šaldiklį) yra kažkoks nonsensas. Aš siūlau keisti į "nulinį skyrių"
(nors jei kas pasiūlytų gražesnį terminą, nesupykčiau ;) ), bet klientas
dejuoja, kad dėl to keitimo jam daug vargo ir klausia, o gal visgi
"sueitų" ir nekeitus, "vėsinimo kamera"...

Tai va, nežinau, nusileisti ar ne, kaip manot?

Rūta