Tema: Re: per capita
Autorius: GK
Data: 2009-08-07 12:05:18
Tanks. O kas dėl « P.S. kokie yra šalies civilizuotumo kriterijai? »,
na, aš šito sakinio nesukūriau, bet aš sakyčiau, kad /tikra/ demokratija
(pav. ne tokia kaip Rusijoje) yra pagrindas, /sine qua non/, bet to
neužtenka. O po to prasideda rimtos diskusijos. Pav., mano nuomone,
civilizuotame krašte yra tokia tvarka ligoninėse, kad nereikia daktarams
duoti kyšių, ir giminėms nereikia sėdėti dieną ir naktį prie ligonio,
kad šis nemirtų apleistas, alkanas, apsišikęs ir skausmuose.