Tema: Re: Radinys
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-20 21:08:07
Begooglinant internete (šiuo metu tobulinuos implantų technikoje ;) )

Bet puslapis tik googles kopija, o tiesiogiai prieiti reikia
slaptažodžio, nes kažkoks duomenų saugojimo serveris - tai taip ir
nesupratau, kokios firmos čia dokumentas. Tiesa pasakius nelabai net
supratau, kokios paskirties, nes visas toks baisus. Turi panašumo su
pacientui skirta išsamia informacija, dalyvaujant klinikiniuose
tyrimuose :(((
  Na per daug nebesigilinau, nes man reikiamos informacijos, žinoma, ten
tikėtis nebuvo ko :)