Tema: Re: Diminutive side of town
Autorius: Junda
Data: 2010-12-24 16:05:19
Na, aš galvoju Batas yra kurortas, ane? Kadaise buvo labai prabangus
kurortas, kur buvo visiems lygis važiuot. Nežinau, kaip dabar. Tai
vadinas yra ta paradinė pusė, kur viskas žiba, ir yra kažkokia kita
pusė, ne tokia žibanti, eilinė, gal liūdna, melancholiška. Tai va ta
kita ir yra diminutive side. Čia šiaip paistau, nes kitaip negaliu
paaiškinti, paklausiu draugės, kuri ten gyvena Bate, ką ji mano apie tai.