Tema: Re: ABLOMAI ir vel?
Autorius: PxYra
Data: 2020-01-13 18:59:48
prie ko cia tas windows mail, ko jis tau vis uzkliuna, siulai nepatogu WLM
kuri nors naudot ar thunderbirda kuris nemoka kombainint, su internetu
viskas deja tvarkoje, gliucina kazkas servo puseje
simta metu naudoju windows mail (pries ji OE) ir niekados taip negliucindavo
kol Modestas priziuredavo serva, tu kai administruoji (spaudziu letena nes
uz dyka ta darai zinau) tai jau ne vienas vis kazkaip netycia tai
blacklistus papuola tai dar kokia bletsva ivyksta