Tema: Re: padekit isrinkti nika.
Autorius: andreika
Data: 2012-04-02 10:53:35
Man kazkaip nors ir didele sventvagyste isrodo tas niko keitimas
(praktiskai, kaip religijos ar kojiniu), bet pirmas variantas gal visai
netgi skambus, sau mielai toki imciau kokiem svarbesniem reikalam
nuveikt (komentaruose delfio naudot etc., darbinius mailus pasirasinet)
alternatyvus variantai butu - amzinybes konspektas, kopustu inspektas,
nuodemiu komplektas, mentalinis defektas. awakening ir Lover - irgi
ziauriai geri ir isimintini, sianakt lyg ir sapnavau fragmentiskai,
bet... nesiulau imt, nes pazistamas vaikas jau CS'e naudoja, soriuksas :(