Tema: Re: Ar moki plakt dalgi ?
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-09 11:09:32
aš straipsnio gerai neskaičiau, tik permečiau vabolėmis (bo užteko 'psicho...' pavardės :) ale mano galva, 'sugyventi' su gamta ir
dalgiu yra daug lengviau, nei su žmonėmis. Todėl į kaimą individualizuotis nori nebent kompleksuoti nepritapėliai. Nepritapėliai,
nes egoistai arba šiaip ant galvos nukritę, o kompleksuoti, nes jiems kažkodėl rūpi, ką apie juos galvoja kiti ir jie kažkodėl nori,
kad KITI prie jų pritaptų. Jei tai nepavyksta - traukia dalgę ir tveria tvorą :)

ps.: vien nepritapėlis nėra blogai, nes tai dažniausiai neprisitaikėlis. Bet jei žmogelis nėra konflikte su savim, jam visai
nereikia nuo to bėgti 'į gamtą'