Tema: Re: Shokoladine akis.
Autorius: lover
Data: 2010-08-16 19:57:40
Tavo mastymas toks koks buvo mano mastymas
mokylos laikais, tada as irgi naiviai tikejau, kad svarbiausia
but protingu, bet kai iseini i gyvenima, kai reikia viska patirti
ant savo kailio, o ne sedet suole ir pasyviai rasyti, kazkur klasej,
kai viskas remiasi vien i tai ar tu patinki idant taves neismestu is darbo
arba nepaliktu pana, kai prasideda visa buitis, visas tas individualistinis
gyvenimas baigus moksla, tai pamatai, kad labai mazai kuo skiriesi nuo
gyvulio, kuriam tik pavalgyt ir i toleta nueit, taigi ka tu rasai
yra "naivus optimizmas" ideologija persama mokyloj, kad
pinigai seksas ir isvaizda yra nesvarbu, o protas svarbu,
tai yra pernelyg idealistiska, pernelyg naivu. Nes tiek darbe
tiek sekse tu pasineri i instinktus, pirmu atveju pasijauti nezmogum
nes reikia prisitaikyti kolektyve, kuriame daznai buna greiztai
hierarchiniai
santykiai, kai buni su boba pasijauti, kaip kokia kirmele sliauzianti
meshlu i ta puse kur silciau, bet visgi as sutikciau, kad gali
buti toks dalykas kaip protas, bet jis vystosi kartu su instinktu, tam
kad isgyventi instinktas turi veikti neblogiau nei protas.