Tema: Re: apklausa.
Autorius: lover
Data: 2010-08-03 12:47:37
as tai gyvenu visada su viltimi, kad atsitiks kazkas
blogo, kazkas baisaus, bet zinoma ne man. as tada
kaifuoju, kai atsitinka kazkokios tai nelaimes, man
tai suteikia gyvenimui prasmes.
Jeigu imtume WTC 2001 11 11, tai is vis geriau nei orgazmas.
Gerai, kad yra tokiu, kuriuos sodina iki gyvos galvos, kad
tik kuo daugiau kankintusi, gerai, kad yra bomzu. Patinka
kada is uzsienio lietuvius parveza grabe. Kazka tokio pajutau
kai mire brazauskas - shpyga taukuota.
megstu tragiskus filmus tokius, kaip tadas blinda.
visa ta neteisybe, man patinka, as tiesiog del jos kaifuoju, kad
nesamones rodo per telika, apie zuvusius kareivius afganistane,
arba sovietu prievarta prie televizijos boksto.
gyvenimas tikrai prasmingas. tik reikia laukti ir butinai sulauksi,
kazko tokio.

bet apskritai gyvenimas neziaurus, jis yra geras toks niekuo
nekaltas ir be galo neteisingas.