Tema: Re: dovana diplominio vadovams
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-17 23:35:33
chichi ... :) kai kurie dėstytojai gėlių ir saldainių negeria ;)
prisiminiau, buvo pas mus pirmam kurse kažkoks visai nereikalingas dalykas,
ir juodai neįdomus. Ir dėstytojas juodai nupušęs.
ir sklandė pletkai, kad jis baisus kirvis ir grupėmis chiebrą pravarydavo.
Jeigu nebūdavo įvykdytos tam tikros sąlygos. O sąlygos buvo tokios, kad tam
tikroje vietoje, kurią tikrindavo įėjęs į auditoriją, turėjo stovėti butelis
napoleono. Moteriškės turėjo būt apsirengusios kuo nors žaliu ir
demonstratyviai neplautais plaukais (visą naktį mokėsi). Nius, fuksėms tai
viskas baisu, susimetėm mes iš savo varganų arbatpinigių napoleonui, 1991
metais tai nebuvo belekas :) Susiskolinom žalių kaklaskarių ir bliuskų. Ir
tik pyst... 3 dienos prieš įskaitą profesorius-docentas padėjo šaukštą. ir
(arba) taurelę...
Turėjom kuom aplaistyti pirmą sesiją