Tema: Re: ?iurk?s
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-25 15:35:47
sūnus rašo referatą apie žiurkes, ir vienas iš punktų, žiurkės kultūroje ir
mene. O tame filme mieli padarėliai vaizduojami grynai stereotipiškai, kaip
babaisos. Atsimenu dar man tada, kieme uždarytai, kažkoks biarniukas,
artimas operatoriui, pasakojo, kad žiurkes, kad baisiai atrodytų, teplioja
plaukų geliu ir sušiaušia... Žiauru. Aš tų žiurkių vietoj už tokius darbus
tikrai kokiai žvaigždei šiknon būčiau įkandus :)
Taip sakant, norėjau rasti svarių tarptautinių įrodymų, ale veltui. Tik
lietuviškai poroje vietų, va ir čia
http://www.vtv.lt/naujienos/ziniasklaida/btv-rodys-lietuvoje-filmuota-trileri-ziurkes-2-50.html
Atsimenu, kažkada žiūrėjom api kažkokį piratą filmą, su Trakų pilim
(Štokenbekeris ar kažkątai nepamenu pavadinimo). irgi negalėjau jokios info
apie Lietuvą rasti angliškai.

vienžo, beieškodama pirato radau žiurkes. tai tikrai antra dalis buvo, ir
paminėta ne tik Lietuva, bet ir Marius Jampolskis :)
http://www.imdb.com/title/tt0388362/locations