Tema: Re: seksas ir pinigai.
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-17 23:44:26
ash chia kazhkuria diena kaip tik sedejau ir mislyjau, kas pas zhmogu turi
galvoje detis, kad 1) staiga ateitu mintis - vat imsiu ir parashysiu
kazhkokia absoliuchia nesamone kazhkur
2) ko tuo siakiama?
Zhmogus matyt arba turi kazhkokiu kompleksu ir nerealizuoja saves realiam
pasaulyje, kad trokshta, bet kokio, net neigiamo demesio virtualiame? Arba
apskritai neturi nei draugu, nei antros puses su kuo pabendrauti, o
bendrauti zhmogishkai ner virtualioje realybeje neisheina?
Man niekaip nesuprantamas tas - parashysiu beleka, kad zhmones mane vadintu
durnium - ir?.. Niekaip nesuprantu ka gauna shis individas ish tokiu
kliedesiu ir kitu zhmoniu reakcijos I juos?

Ash pilnai suprantu pachia klausimo/atsakymu ir pagalbos, ar kazhkokiu
diskusiju dvasia ng, ar bet kur. Klausianchiajai pusei - tai tiesiog patogu;
atsakanchiajai, malonu, zhinot, kad kazhkam padejai; diskusijos - shita
malonuma ash ypach gerai suprantu. Bet rashyt totalias nesamones? Ash
suprantu juokingas nesamones, tokius shvelnius paklejojimus, kurie
praskaidrina kazhkam kitam diena - chia taip pat dvipusis pasitenkinimas -
vieniems smagu paskaityt/pasijuokt, rashanchiajam - arba buvo taip pat smagu
rashyt, arba dar ir gaunamas kazhkokie virtualus 'respekto' - pripazhinimo
'tashkai' (o bukim biedni bet teisingi, zhmonems reikia pripazhinimo ish
sociumo)... Bet koks akstinas yra rashyt toki debilizma? Ar zhmogus
isivaizduoja, kad tai yra juokinga? Ar zhmogus yra tiesiog sociopatas kuriam
patinka kitus nervint ir besimasturbuojant megautis ju reakcijomis? Ar tai
tikrai kazhkokia ligos apraishka? (be jokio izheidimo).
Man kazhkodel tai panashus 'juokas' kaip ateiti I vakareli su daug
nepazhistamu zhmoniu, nusimaut kelnes, pridergt viduri kambario ir megauti
zhmoniu reakcijomis - jei tai ne liga, tai tikrai kazhkoks protinis
sutrikimas... (mano supratimu)