Tema: Re: Patarimai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-12 20:27:09
Pas britus tai būtų didžiausias įžeidimas, netaktas.
Namo sąvininkas neužeis į nuomojamo namo vidų jei tu jo labai labai
nepaprašysi.
  Šiaip gatvėj moja ranka, sveikinasi tipo geras oras, How do You do. Jei
įtars, kad reikia pagalbos, paklaus : Need Help? Labai draugiški jie iš
tikrųjų, bet neįkyrūs.
   straipsnio autorius pas anglosaksus pasigavo principą:
  "Nesakyk ką man daryt, aš nesakysiu, kur tau eit".