Tema: Re: naujakinis oreliz (KB)
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-13 21:49:15
Majorkoje, uošvynėje... šiaip tai kelionė buvo numatyta rugpjūtį, bet tada
dėl darbo nepavyko, per rudens atostogas mažylė kiovlių griperį pasigavo,
tad teko belstis dabar, bo aviakompanija sutinka tik skrydį perkelti, o ne
atšaukti ir bapkes grąžinti. Ir, aišku, tas perkėlimas ne už dyką :)
bet kadangi senelis dar nebuvo matęs šviežiausio giminės produkto, vis tiek
reikėjo kažkaip nusibelsti. Aš mieliau būčiau beldusis į kalnus... :)

"yolacka" <y@y.com> wrote in message news:hil3ni$l0$1@trimpas.omnitel.net...
Kur cia taip buvot?

  "ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
  :) nu gerai, nebuvo ten taip šilta, tik mano otpryskai biškį varliniai:)
Sūnus tik vienas ir maudėsi, aplinkinius kraupindamas :)