Tema: Re: erezija
Autorius: Val
Data: 2009-11-23 20:42:33
ir dar, gerbiamas Kazbekai:
Tikrai negalvoju, kad reikia laikyti cia lietuvius Lietuvoj kaip kokius
erzilus tvarte - te isvaziuoja. Buna sau zmones, laisvi, socialus. Nereikia
apsiriboti savo gyvenimo geografine teritorija. Jeigu ateis laikas, gal jie
patys gris cia ir atsives kas geriausio - patirti buti Laisvu Zmogumi. Jei
negris, tai bus laisvi/laimingi kitur :) I Lietuvele gales grizti per
atostogas vasara kokia. Jeigu Valstybe, kuria kuriame mes visi, nesuteikia
teises mums buti laisviems, arba tokia teise is musu yra pavogta, tai ka cia
daug bepridursi...  Zie koks T.Venclova sau propaguoja asmenybes laisve virs
tautos ir valstybes, etc. Gal yra tiesos, a?
Tikrai nemanau, kad Lietuvai bus nuo to blogiau. Ji juk kaip Motina.
Pirmiausiai nori, kad jos vaikams butu gerai.
Sekmes Visiems ;)

p.s.: o Krize - taipogi nera jau toks blogas dalykas, bet cia jau kita
kalbele...
Ir dar - "nebijokite keistis, bijokite sustoti vietoje" (Lao Dze?). Gal tavo
draugas nori daryti pokycius gyvenime? Kokia mes turime teise apriboti si
sakralini jo nora?? Juk bus daug lengviau senatveje pakelti tosta uz
pavykusius ar kad ir nepavykusius pokycius gyvenime, bet tikrai ne uz
"istrigima mesle, krizeje, lietuvoje" (specialiai is mazosios raides). Nors
ka ten gali zinot, a nei... ;)