Tema: Re: kaip ir testas [kb!]
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-29 16:34:02
ple, tu genijus :) pasirodo VISKA reikia spausti vienam rezultatui gauti, o
man visa laika atsakydavo, kaip kinieciai - spausk print screena ir
stebedavosi, kaip tai pas many neveikia, kai pas juos veikia :)

Daba su kontiuperastais bus lengviau bendrauti, nereiks litaniju rasti apie
warningus ir errorus. Aciu