Tema: 150 KB Re: Arbata
Autorius: gelezys
Data: 2009-09-04 07:16:30
http://twitter.com/gerkarbata :
Dėmesio, arbatomanai! Tik rugsėjo septintąją IKI ir IKIUKO parduotuvėse 250g
juodos arbatos Shere Tea kainuos tik 9.89Lt. Nepraleiskite :)
Arbatomanai, dar viena akcija! RIMI parduotuvėse iki rugsėjo 16 d. Twinings
Earl Grey arbata tik 7.99Lt!

 IKI "Shere Tea" yra bent dvieju (ar triju) rusiu
http://receptai.iki.lt/lt/apie-maista/produktai/1?sort=abc&per_page=20
As tai visai nesenai atradau sau stambialape arbata. Prasidejo nuo sitos,
kuria prikabinu, jos 100g Norfoj kainavo 99ct, pirkau for fun. Dabar jau ten
lygiai tie patys uzrasai ant grazesnes dezutes ir kaina 2.50lt
Manau, kad is arbatos dulkiu daromos granules. Beje, parduodamos gana
brangiai, nors tai yra visiskas sudas. Pvz, kazkokia tipo Indiska arbata,
tokiuose mazose geltonuose pakeliuose su kazkokiais drambliais.
Ir, rodos, kad arbatos skonis ir kokybe priklauso nuo to, kurioj krumo
vietoje lapeliai buvo - ar aukstai, ar prie zemes. Ar ne?

O tos visos "Korolevskij safari", "Korona rosijskoj imperiji", "Bodrost" -
tai ne krasnodaro? Kaip ji atrodo?
Uzprasyciau kad Minske paieskotu man.