Tema: Re: Vilniaus oro uostas...
Autorius:
Data: 2009-08-13 17:14:45
Na vakar sutikinejau, o po to ir pats skridau. Nepasirode jis man tuscias.
Sutikinejant is ryto tai isvis per zmones brautis reikejo. Nezinau kaip su
fokieciais, bet is svedu tai Skayways neseniai pradejo skraydyti. Maloniai
nustebino kainom ir servisu. Pasirodo, kad dar egzistuoja kompanija kuri
nemokamai maitina skrydzio metu, nors bilietai pirkti papigiaja.