Tema: Re: liepa
Autorius: Sharas
Data: 2009-07-02 16:15:00
ramei... ashei vis dar ten pat :)
nu as cia bishki ne i tema Alorai, bet labiau i tema Pionieriui. Labai
tingiu i kita vieta rasyt, tai parasysiu cia. Zodziu ana diena kai jau visai
nebuvo kas veikt, tai pagalvojau kad gal pas mane kompe kas nors yra ko man
realiai nereikia.. nes kai vietos truksta, tai as netrinu, bet diska
dasidedu.. vat ir radau toki siaaanaa siaaanaaa filmuka apie maxima. apie
tokius tris neaiskius vaikinukus maximoj.. ir apie viena tokia pardaveja
maximoj.. ir apie toki viena pikta apsaugini maximoj. Dar yra filmukas apie
Drunka ir Boombastica, apie pasivaiksciojimus senamiesti. dar atrodo buvo
melynas propeleris... karoc greitai laikas eina... reikia meeta daryt.

Sharas*