Tema: Re: o malonu vienok...
Autorius: nw
Data: 2009-03-31 17:50:15
kazinkaip ir man teko pabendraut su vokieciu is Bremeno tipo jis pabaltijo
saliu fanas (rasiau kitam niufse).
Toks ispudis, kad tulas vokietis budamas kazkotai fanas uzsideda sau
moralini pliusa. Bet dazniausiai
ju samoneje lietuviai yra "feriukte ossies", nors to tiesiogiai ir
nepasakys.

tai pasirasei kogero lietuviskesniu niku, nes kitaip tikriausiai butu
nusprendes, kad esi is gal Naujosios Okeanijos ar pan. :)