Tema: Re: kepenys
Autorius: locked
Data: 2009-08-17 11:12:33
mane tik uzpisa santechnikai-sveikatininkai kurie galvoja kad reikiama
zmogaus dali galima panorejus isvalyti kaip koki filtra. jei ir pagereja
savijauta tai nebutinai del to kad kazkas zymiai pasikeite kepenyse. plius
jei uzsitersia bele kuo tai reikia zinoti kuo, pries valant. as net
neaiskinsiu kad dalis procesu yra negryztami ir galima pasvajoti apie
kazkoki isvalyma.