Tema: Re: Apgamu salinimas
Autorius: Prometejas
Data: 2009-08-16 13:27:31
man santariskese su elektra nueme, dabar vel uzsirasiau, kad likusius nuimtu
:)
kalbeja tuo metu su daktaru, kuris nuiminejo apgamus, kokie dar galimi
variantai, tai pamenu, kad lazeri dar minejo, bet lazerio problema tame, kad
jis tik tam tikra gyli isima, t.y. gali likti saknu ir nelabai patikrinsi
tada. isemus elektra santaruose juos visus dar istiria ir pasako, ar tikrai
visas apgamas isimtas, ar ne.

[Prometejas]