Tema: Re: kas galejo buti?
Autorius: hdd.exe
Data: 2009-08-07 23:45:05
Gali buti kad nuvarginta sirdis. Nepajegia pumpuoti i kraujo smegenus. Buvo
man pries pora metu. Jei nakti atsibundate daznai - tai nepailsite normaliai
ir taip gaunasi uzburtas ratas. Pavartokite valerijonu, melisos ar somnols
pris miega ir po savaites ziurim ka turim. Vaistai miegui man padejo.

--
hdd.exe

http://www.atstatymas.lt/

"LinasM" <konferencinis@freemail.lt> parašė naujienų