Tema: Re: Plaukiko ausis
Autorius: sbalen
Data: 2009-08-04 15:04:23
man nimesil yra garantuotas vaistas nuo podagriniu skausmu, turi dar ir
migdomaji poveiki. nesiuojuosi su savimi komplekte butiniausiu reikmenu,
kaip antai: peilis, degtukai, pinigai, banko kortele, tusinukas,
laikrodis, telefonas, siulai su adatomis, skutimosi peiliukas, atviortka
kryzmine ir paprasta, vinys, medvar˛?iai, miniradijas, zirklutes,
pleistras, izoliacija melynoji, citramonas, teleskopine antena su gale
nusmailintu kabliuku, USB flesh, vienkartiniu nosiniu pakelis, sukos,
saulegrazu pakelis ir mixo butelaitis.

"bzik" <bzik@bzik.bzik> ra?e news:h59489$9f2$1@trimpas.omnitel.net: