Tema: Re: Del kontaktiniu lesiu pasirinkimo
Autorius: S&T
Data: 2009-07-27 10:29:33
bandziau ir Nigh&Day - nebepatiko, del savo kietumo, akiai labai reikejo
prie ju pratintis.... bet taip ir nepavyko...
Biofinity minkstesnis lesis,  mano atveju daug patogesnis, nesioju jau
berods pusantru metu,
kaip teigia gamintojas, sie lesiai gerai isdirbti, nes juose yra medziaga
kuri palaiko dregnuma akyje, gerai praleidzia deguoni, ir su jais be
problemu menesi neisiemus is akiu gali vaikscioti.