Tema: Re: Lakstymas ir sanariai
Autorius: Fwd
Data: 2009-06-10 08:25:24
Padrikų minčių kratinys:
1) Gali būti, kad ne bėgi, o 'velkiesi'. Taip būna, kai nelieka energijos, bet žmogus vis tiek bėga. Negerai taip. Kiekvienas žingsnis turi būti taisyklingas - reikia normaliai atsispirti pėda, krūvį pamažinti smarkiau dirbant rankomis. Persistengus gaunamas toks šuoliavimas :), čia kad geriau įsivaizduoti. To nedarant, kūnas tampa kaip plaktukas, kalantis sanarius. Bėgant ant takelio, kaip taisyklė, užtenka tik kojas kilnoti, todėl galbūt čia ir priežastis.
2) Bėgiojimui batų gerų reikia. Su kokiais dabar bėgi? Aš irgi prisidedu prie Asic Kayano rekomendacijos. Verta/neverta kitas klausimas. Sanarių skausmas gali būti dėl blogų batų.
3) Jei pirmi variantai atkrinta, mėgink keisti pratimą. Siūlau pabandyti slides. Pagal išliejamo prakaito kiekį, slidės lenkia bėgimą porą kartų (bent man) :) Apskritai, pagal intensyvumą, didėjimo tvarka surikiuočiau taip: dviratis (treniruoklis), bėgimas, slidės.

Good luck.