Tema: Re: Lankstumas, spagatas
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-09 10:37:24
na, esu mates spaudoje pranesimu, kad zmogus spjauna i visus rupescius, uzgyventa turta ir pasitrauka i kalnus budamas garbaus amziaus. (55-60m) Ten issigydo visas ligas misdamas vien vandeniu ir zolemis isgyvena dar 50 metu :)))))))) Reziume-niekada nevelu! Na, to diedo , sutikes nebuvau-negaliu nei patvirtinti, nei paneigti :)))))))))