Tema: Re: Pirtis ir kraujospudis
Autorius: pablas
Data: 2009-05-28 20:24:12

     Va cia yra esminis pastebejimas. Kai mes brendam i baseina, pirmiausiai
atsaldom kojas nuo apacios.Todel apsipylineti reiketu tokia pat tvarka.O
maloniausia tai daryti pacioje garineje.Po vanojimo, zmogui gulint ant
pilvo, apipilu kojas nuo pedu,rankas nuo delnu keleta kartu,
galva.Nugara tuo metu buna uzklota vantomis, salto vandens nepilu.
  Duso ar baseino nebeprireikia :)

bzik rašė:
> ir rezultatas skiriasi kai vandeny pasineria/nepasineria galva. Bent man
> eketej pilnai panerus galutinis pojutis malonesnis, labiau atpalaiduojantis.

   Kai reikia atsigaut po vanojimo, pasinerimas su visa galva iskart
sugrazina jegas. Rusai daro taip: pasinere su visa galva iskvepia po
vandeniu.Ir taip tris kartus.