Tema: Re: alergija ziedadulkems-valytuvai
Autorius: ziurkenas
Data: 2009-05-11 18:26:34
ju daug rusiu yra, mes tai issirinkom su daugiausia filtru. kai norejom
pirkti,tai ieskojau info internete,tai radau geru atsiliepimu apie heaven
fresh produkcija, ju puslapyje radau distributoriu Lietuvoje,
paskambinau,pasnekejau, nuvaziavau,paziurejau ir nusipirkau:) pakolkas tai
tikrai nenusiviliau.geriau pasiziurekite www.oras.rms.lt arba galite
paskambinti tai imonei RMS, kuri pardavineja - malonus zmones dirba,
papasakos ir patars :)