Tema: Re: Fobijos
Autorius: zZz
Data: 2009-05-11 09:37:51
Šis atsakymas (žr. žemiau) nėra rimtas.
---

Tau yra naktinė žiūrėjimo į dangų pučiant vėjui fobija. Gali būti, kad tai
susiję su tavo smegenų savybe interpretuoti aplinkinį pasaulį per
fasntastikos prizmę. Kaip vienas iš sprendimų yra įsikurti patogiai ant
žemės, ir patyrinėti dangų fobijos intensyvumui būnant didžiausiu. Man
pasitaiko dažnai, kad naktį pabudęs ir atsimerkęs matau kokius nors padarus,
kabančius ant lempos ar slenkančius tarp gėlių. Paskui jie visai realiai
pradeda judėt, ir man pasidaro baugu. Tenka prisimint erdvės atvaizdą dieną,
kad tai išnyktų. Paskui mečiau lsd, ir viskas susitvarkė.
---