Tema: Re: blogai pavalgius
Autorius: Paulius
Data: 2009-05-04 12:41:00
galiu pasakyt man taip yra. istyre skrandzio isvarza ar tai refliuksas.
Lygiai taip pat - demes akyse , atrodo net samone temsta. Sirdies zona
spaudzia... siaip padeda vandens paprasto (negazuoto) atsigerti ir per 20
min pramusa. negalima persiest...  Siaip kaip aiskino kazkoks nervas
klajoklis kuris eina per skrandi ir sirdies zona. Pradzioj maniau sirdis.
Infarktas ir t.t.... isvaiksciojau kruva daktaru - sake sveikas ir eik lauk.
galu gale kazkas paaiskino kas- prarijau zarna - apziurejo. sako kaip ir
viskas aisku - isvarza....

http://www.infomed.lt/lt/2/Infomed_plius/Ligu_katalogas,id,/reflux-esophagitis#r