Tema: Re: gerti po xxl per diena!!
Autorius: ALORA
Data: 2009-04-30 15:03:14
sutinku, kad tai turbūt labai individualu. Bet ta 1,5 litro taisyklė buvo
taikoma visiems :) Aš asmeniškai ofisinio planktonavimo periodais
neišgerdavau daugiau nei 2 stiklinių papildomo vandens ir troškulio
nbejaučiau. Matyt, vandens paprasčiausiai netrūko. Dabar, kai maitinu
kūdikį, išplempiu iki 5 litrų vandens. ir būtent vandens, ne mineralinio, ne
kavos ar sulčių, nes norisi tik vandens ir norisi taip, tarsi būčiau
planktonas Sacharoje :) Galbūt ir tau dar nebuvo visiškas ekstrymas ;)