Tema: Re: Èirðkinti nuodai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-27 13:20:06
Isduosiu tau paslapti:
  Anksciau zmones siaip sau 30-meciai numirdavo, is senatves ar is nuobodumo. Ai, mire ir
tiek..
O dabar numirsta nuo konkreciu ligu, kuriu net pavadinimu anksciau nezinojo, bet jos ir
tada egzistavo.
 Vaikai sveikesni, nealegriski buvo todel, kad alergiski, nepilnai issivyste, ligoti
mirdavo kudikystes amziuj.  gal kokia puse. O dabar i inkubatoriu ir kachalina pusmeti.