Tema: Re: Sveikatos patikrinimas
Autorius: ALORA
Data: 2009-04-22 12:16:30
man čia neseniai darė priešsenatvinę technikinę :)
išsamus kraujo tyrimas: ilgalaikis cukrus (HbA1c), cholesterolis ir kitokie
trigliceridai (LDL ir HDL santykis), kreatininas, glomerulų filtracijos
greitis, karbamido (šlapimo) rūgštis (inkstai), hemoglobinas
Kraujospūdis ir pulsas (ramybės ir darbo)
Oda
atrodo, viskas... Tyrimai parodė, kad iki sekančio patikrinimo po 5 metų
turėčiau išgyventi :)