Tema: Re: neracionalus isitikinimai.
Autorius: key7479
Data: 2018-09-20 20:32:43
On 20/09/2018 18:04, HBH wrote:

> Jei  moteris tau yra "boba" - tai nei viena tau ir neduos...
> Net normalesne prostitute tau neduos...o pasius ant 3 raidziu...
> nes esi visiskas ........

kaip tu man irodysi, kad likimas nera saltas kaip plienas. netikiu
moteru asarom. kova uz buvi ir tiek. nebutu ka valgyt valgytume vienas kita.
nera saltesnio dalyko uz moteri, jeigu as internete parasau simta laisku
ir gaunu tris atsakymus, ir tie patys buna ciniski. tai man padeda
susidaryti ispudi apie moteri.
likimas saltas kaip ledas. ir nera nedekingesnio padaro kaip moteris.
jo visos fataliskos.

bet koks kunigas tau pasakys, kad galima gyventi is viso be moteru.

o kiti klausimai man neidomus.