Tema: Re: kraujo spaudimo aparatas
Autorius: benamis
Data: 2017-08-16 09:51:54
Supratau. Dekui. Buvau rades ir kazkokius ale laikrodzius, bet kaip supratau
ten kraujospudis isvestinis dydis ir visiskas pievas rodys. Siaip
nusiziurejau omron firmos. Panasu, kad turi atitikties sertifikata ar kazka
panasaus.

"nelabs"  wrote in message news:omn1np$bp0$1@trimpas.omnitel.net...

toki naudoju (kur uzsisakiau, neatsimenu) :

https://www.amazon.co.uk/Topcom-BD-4600-Blood-pressure-monitor-
x/dp/B009R2Q6KK

rinktis rekomenduociau tik tuos, kurie grubiai sakant ora pumpuoja i
maiseli ant rankos - del patikimumo rezultatu.

"benamis" <ask@mail.lt> ra?e news:ommcgo$ttj$1@trimpas.omnitel.net: